28 października, ruszyła trzecia odsłona kampanii Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego, który firma świętuje w 2021 roku. Jej celem jest podziękowanie graczom LOTTO, dzięki którym każdego roku na sport i kulturę przekazywane są setki milionów złotych. Z tej okazji Totalizator Sportowy przygotował spot wizerunkowy promujący ostatnią część rocznicowych obchodów.

„Wytrwałość, taktyka, konsekwencja. Do sukcesu dochodzi się małymi krokami, za to radość z wygranej jest ogromna.” Tak rozpoczyna się spot promujący trzecią odsłonę kampanii, w którym razem ze sportowcami i artystami, firma dziękuje swoim klientom – graczom LOTTO.

 

 

Misja społeczna, którą Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, z pasją realizuje od 65 lat nie byłaby możliwa, gdyby nie nasi klienci. To dzięki nim z każdej złotówki przeznaczonej na gry liczbowe LOTTO, 19 groszy trafia na wsparcie sportu i kultury. Od 1994 roku łączna kwota wsparcia to ponad 16,6 mld złotych i wciąż rośnie. Od tamtej pory dzięki naszym klientom wybudowano oraz zrewitalizowano setki tysięcy obiektów sportowych, na których trenują przyszli i obecni mistrzowie olimpijscy, a także zrealizowano tysiące projektów związanych z kulturą – od rozbudowy czy renowacji obiektów kultury, po krajowe i międzynarodowe wydarzenia – podkreśla Członek Zarządu Totalizatora Sportowego, Magdalena Kopka-Wojciechowska.

 

Bohaterami spotu są sportowcy współpracujący z Totalizatorem Sportowym: Robert Lewandowski – najlepszy piłkarz świata i Ambasador Jubileuszu 65-lecia firmy, Dawid Tomala – mistrz olimpijski z Tokio 2020 w chodzie sportowym na 50 km, wioślarska czwórka podwójna kobiet – wicemistrzynie olimpijskie z Tokio 2020 oraz Ambasadorki projektu „Szóstka z LOTTO”: Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Sajdak, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann. Dziedzinę kultury reprezentuje Łukasz Byrdy – pianista. To oni dziękują graczom LOTTO za wsparcie finansowe, które otrzymują, ale przede wszystkim za kibicowanie i trzymanie kciuków w najtrudniejszych momentach.

W sukces trzeba wierzyć, ale trzeba też na niego ciężko pracować. Jest to znacznie przyjemniejsza praca, kiedy ma się wyjątkowe wsparcie polskich kibiców, które odczuwam podczas każdego meczu reprezentacji. Ale jest też drugie wsparcie – graczy LOTTO, którzy są największymi mecenasami sportu i kultury w Polsce – skomentował Robert Lewandowski.

Kampania reklamowa, promująca ostatnią odsłonę kampanii Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego, potrwa od 28 października do 28 listopada 2021 roku. Pojawi się we wszystkich mediach ogólnopolskich i lokalnych. W telewizji od pierwszego dnia kampanii będzie emitowany spot  30’’. Na platformach internetowych i social mediach zostanie przeprowadzona kampania digitalowa z wykorzystaniem zarówno spotu, bumperów, jak i dedykowanych banerów ze sportowcami i pianistą. Oprócz tego zasięg kampanii obejmuje również ogólnopolskie stacje radiowe, prasę – w tym ogólnopolskie, zasięgowe tygodniki oraz kampanię OOH w 8 największych aglomeracjach Polski. Dodatkowo promocja trzeciej odsłony będzie realizowana w kinach Cinema City na terenie całego kraju.