Znana w całej Europie firma iGaming, dostarczająca wyniki na żywo i aktualizację kursów w czasie rzeczywistym, podpisała umowę reklamową z jedną z największych drużyn piłkarskich, Realem Madryt.

Oddspedia to platforma all-in-one iGaming, która zajmuje się informowaniem o przebiegu meczu oraz aktualnym kursie. Na ten moment dostępna jest w kilku językach: hiszpańskim, angielskim, portugalskim, niemieckim i włoskim, ale aktualnie skoncentrowana jest na rynku hiszpańskim. Partnerstwo z uwielbianą drużyną, Real Madryt ma zwiększyć świadomość marki oraz docierać do odpowiednich odbiorców. Firma dąży do tego, aby stworzyć dobre i przyjazne dla użytkownika usługi dla graczy bukmacherskich.

Od teraz reklamy Oddspedii pojawią się na stadionie Estadio Alfredo Di Stefano w Madrycie oraz podczas zbliżającego się (11 kwietnia) meczu El Clasico – Barcelona oraz podczas domowych meczów Realu Madryt do końca sezonu. Współzałożyciel Oddspedii, Jan Möller, jest zadowolony ze współpracy oraz nie kryje ekscytacji na myśl o partnerstwie z piłkarskim gigantem. Przyznał również, że są to pierwsze kroki do wychodzenia poza reklamę cyfrową.

Właściciele platformy szukają sposobów na lepszy kontakt z fanami oraz ich zaangażowanie, korzystając z bardziej tradycyjnych platform medialnych, podejmują też działania nakierowane na dotarcie do właściwych odbiorców. Zależy im również na zwiększeniu świadomości w sprawie bezpiecznej gry. Reklamy, które będzie można oglądać na stadionie, mają obejmować tablice z zaawansowaną technologią.

Oddspedia dostarcza wszystkim fanom oraz graczom bukmacherskim dane dotyczące statystyk, aktualizacje w czasie rzeczywistym i informacje o kursach od ponad 80 bukmacherów z całego świata. Użytkownicy mogą na bieżąco sprawdzać i porównywać wyniki oraz swoje obstawienia, zarówno przed jak i w trakcie meczu.

Real Madryt podpisał ostatnio również umowę z rosyjskim bukmacherem Fonbet, co oznacza, że będzie to oficjalny partner bukmacherski klubu w Rosji.