Wazdan, globalny dostawca produktów iGaming, nawiązał współpracę z Twin Casino z siedzibą na Malcie, jeszcze bardziej rozszerzając swój globalny zasięg.

Pełna kolekcja ponad 140 gier Wazdan będzie dostępna dla klientów Twin Casino, w tym ekscytująca seria gier Hold the Jackpot, takich jak ostatnie wydania Fortune Reels i Midnight w Tokio.

Ponadto będzie dostępna pełna gama funkcji specjalnych i unikalnych Wazdan, takich jak Volatility Levels™, tryb ultraszybki, i funckja Buy Feature.

Dzięki partnerstwu, Twin Casino będzie również w stanie uruchomić ekscytujące promocje Cash Drop, które są namacalnie udowodnione, że zwiększają retencję graczy i zaangażowanie dzięki ekscytującym zrzutom nagród.

Twin Casino z siedzibą na Malcie jest licencjonowane przez MGA i stale rozwija swoją ofertę rynkową od momentu powstania w 2017 roku. Twin dociera do graczy na całym świecie, koncentrując się na zapewnieniu przejrzystego i wysokiej jakości kasyna online, które wykorzystuje zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych strona internetowa oferująca prostą rejestrację wraz z wielopoziomowym programem VIP, który oferuje graczom ekscytujące korzyści.

wazdan.com

Bekki D’Agata, dyrektor ds. rozwoju biznesu na Europę i Amerykę Północną w Wazdan, powiedziała: „Ciężko pracujemy, aby rozszerzyć naszą obecność na rynkach regulowanych i jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Twin Casino. Nasza różnorodna gama wiodących na rynku treści jest dobrze odbierana przez graczy w jurysdykcjach na całym świecie i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak klienci Twin Casino zaangażują się w nasze produkty”.

Kasper Bach, szef kasyna w Twin Casino, powiedział: „Wazdan przez lata doskonale sobie radził, stale prezentując się jako czołowy dostawca gier kasynowych z ekscytującą biblioteką oszałamiających wizualnie gier. Dzięki mocnym wydaniom gier, takim jak Choco Reels  i seria Power of Gods  , decyzja o nawiązaniu współpracy z Wazdan była dla nas łatwa. Cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli podzielić się ich angażującymi i innowacyjnymi treściami z resztą naszych klientów!”