World Series of Poker (WSOP) rozpoczyna nową inicjatywę, w ramach której 14 influencerów będzie rywalizować o koronę legendy WSOP.

Nowa kampania rozpocznie w tym tygodniu pierwszą z wielu faz w Stanach Zjednoczonych, w której influencerzy podzielą się na pięć drużyn i zostaną sparowani z mentorami WSOP, aby pomóc im „opanować grę i stać się pokerowymi legendami”.

WSOP ujawni tożsamości tajemniczych wpływowych osób na żywo na Instagramie od najbliższego tygodnia, a widzowie będą mogli oglądać i reagować, gdy wpływowe osoby otwierają swoje tajne skrzynki WSOP, aby ujawnić swoich konkurentów.

Influencerzy pochodzą z różnych dziedzin treści, w tym motoryzacji, komedii, gier, filmowania, sportu i fitnessu. Będą trenowane przez jednych z najlepszych graczy WSOP na świecie.

W grudniu 2022 r. zespoły influencerów będą rywalizować ze sobą w USA. WSOP zabierze również fanów pokera na niesamowity #RoadToTheTable z filmami na żywo i ekscytującymi możliwościami interakcji z ulubionymi legendami WSOP i wpływowymi osobami.

Dyrektor generalny WSOP, Guy Ceder, skomentował: „Jesteśmy podekscytowani, że rozpoczynamy tę wyjątkową, ośmiomiesięczną kampanię z udziałem 14 popularnych wpływowych osób z różnych środowisk.

„Naprawdę chcemy przekazać miłość do pokera i WSOP szerszej publiczności oraz pokazać ludziom, jak wiele radości może sprawiać granie w pokera. 

„Mamy nadzieję, że nasi lojalni gracze WSOP są podekscytowani tą nową przygodą i że nauczą się kilku nowych pokerowych umiejętności i sztuczek od naszych przyszłych legend pokera.”