Innowacyjne rozwiązanie zawita w sklepach Żabka, przy współpracy z Totalizatorem Sportowym. Popularna sieć będzie oferować gry LOTTO bez konieczności używania Lottomatu, a zagrać będzie można przy pomocy nowego modelu.

Zintegrowane systemy Żabki (kasowy) i Totalizatora Sportowego (online) dają możliwość wniesienia gry LOTTO na nowy poziom. Jest to rozwiązanie, które nie pojawiło się jeszcze nigdzie na świecie. Dotykowy panel loteryjny posiada zainstalowaną aplikację terminalową, która ma wszystkie funkcje dostępne w terminalu loteryjnym. Ta innowacja realnie oznacza dla klienta możliwość skorzystania z oferty loteryjnej przy dokonywaniu zakupów, bez konieczności wykonywania dwóch transakcji. Ułatwi to klientom skorzystanie z oferty Totalizatora, a dla samego operatora może to oznaczać wzrost postawionych kuponów. Prostota całego działania oraz „dołączenie” kuponu do zakupów może zachęcić klientów do próbowania swojego szczęścia na loterii.

Totalizator Sportowy to ważny partner Żabki, z którym współpracujemy niezmiennie od 2005 roku. Ciesząc się wzajemnym zaufaniem, w oparciu o dotychczasowe doświadczenia, wspólnie opracowaliśmy nowy model współpracy. Cieszymy się, że to właśnie nasi klienci będą mogli w jeszcze prostszy sposób korzystać na co dzień z możliwości zagrania w swojej ulubionej kolekturze. Warto podkreślić, że wielu klientów miało szczęście trafić wysokie wygrane, grając w LOTTO właśnie w Żabce. Kolejnym naszym klientom życzymy, aby również zostali Lottomilionerami!” – powiedział Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

System będzie dostępny początkowo w wybranych sklepach z sieci Żabka, a z czasem prawdopodobnie pojawi się on we wszystkich placówkach.

Współpraca państwowej spółki z siecią sklepów Żabka jest bardzo strategiczna i przynosi dużo korzyści dla obydwu stron. Klienci przy okazji kupowania rano bułek mogą zagrać w takie gry jak Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Eurojackpot, Ekstra Pensja lub zdrapki. W przyszłości wspólne działania Totalizatora i giganta sklepów spożywczych mogą się rozszerzać.

Każdy krok, dzięki któremu można zunifikować kilka usług, a tym samym ułatwić zakupy naszym wspólnym klientom, jest krokiem w bardzo dobrym kierunku. Jestem pewna, że ta współpraca będzie inspiracją do dalszego poszukiwania rozwiązań, które zmienią przyszłość handlu” – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego.