Światowa platforma pokerowa ma na celu zebranie opinii płci żeńskiej do rozwijania i dostosowania swojego produktu do oczekiwań i potrzeb grających kobiet.

Właściciele marki chcą mocno skupić się na punkcie widzenia kobiet oraz pozyskaniu informacji od źródła, czyli kobiet-graczy. Działania PokerStars mają związek z obchodzonym międzynarodowym dniem kobiet, a co za tym idzie, platforma skupi się na równości wszystkich zawodników niezależnie od płci. Docelowo gra w pokera ma być tak samo przystępna dla kobiet i mężczyzn.

Światowa marka chce zrobić wszystko, aby środowisko było otwarte i przyjazne dla obydwu płci. Do tej pory w opinii publicznej popularne było przeświadczenie, że gry karciane są wyjątkowo męskie, a kobiety rzadko chcą zasiadać przy pokerowych stołach. Jak się okazuje, przez ostatnie lata wiele się zmienia, a coraz więcej kobiet chce i potrafi wyśmienicie grać w pokera.

Nawiązując do obchodów światowego dnia kobiet, platforma tworzy społeczność prowadzoną przez kobiety i dla kobiet. „Our Voices” to miejsce, gdzie panie będą mogły wyrażać swoje opinie, wymieniać się poglądami oraz przedstawiać swój punkt widzenia. Ma to na celu pomóc w stworzeniu środowiska lepiej dopasowanego do kobiet oraz wysłuchaniu ich głosów, aby polepszyć doświadczenia zebrane do tej pory.

Władze PokerStars wkładają dużo wysiłku w przygotowanie warunków oraz doprowadzenie do równości graczy, a inicjatywę komentują z zapałem:

„Stworzyliśmy tę przestrzeń, abyśmy mogli słuchać i uczyć się więcej, ponieważ wiemy, że jest to niezbędne, abyśmy mogli zapewnić działania i promocje, które naprawdę angażują i ekscytują nasze zawodniczki oraz zapewniają najlepsze możliwe wrażenia.” – PokerStars

Jest to jednak pierwszy raz, kiedy światowej sławy marka karciana, wkłada bezpośredni wysiłek w zebranie feedbacku od grających kobiet i zaimplementowaniu tych opinii w tworzeniu środowiska dla płci pięknej w pokerze.
PokerStars przyznaje, że zależy im na poprawie tego sektora ich firmy oraz chcą dążyć do równości wszystkich graczy i dobrym samopoczuciu kobiet zasiadających do stołu. Ta inicjatywa może wpłynąć na inne marki z branży oraz doprowadzić do zauważenia wartościowych graczy płci żeńskiej.