Nieskazitelna firma Walt Disney Co. rozważa wejście na rynek zakładów bukmacherskich, gdy zakłady sportowe stają się legalne w większej części kraju.

Przemawiając w rozmowie o zarobkach Disneya w środę po południu, dyrektor generalny, Bob Chapek, powiedział, że Disney badał, w jaki sposób angażowanie się w zakłady wpłynie na marki Disneya i ESPN i stwierdził, że nie będzie miało to żadnego negatywnego wpływu.

„Przeprowadziliśmy obszerne badania pod kątem wpływu nie tylko na markę ESPN, ale także na markę Disneya pod względem konsumentów zmieniających postrzeganie akceptowalności hazardu” – powiedział Chapek. 

Chapek przyznał, że Disney ma obawy związane z hazardem. „Ale mogę powiedzieć, że biorąc pod uwagę wszystkie badania, które ostatnio przeprowadziliśmy, nie ma się czego obawiać” – powiedział

Hazard „w rzeczywistości wzmocni zasięg ESPN, gdy i nie będzie miał negatywnego wpływu na markę Disneya”, powiedział.

Oznacza to, że Disney jest gotowy wrzucić swoje żetony do puli. A to byłoby dobre zwłaszcza dla ESPN.

„Podążając za konsumentem, musimy koniecznie poważnie rozważyć wejście w coraz większy hazard, a ESPN jest do tego idealną platformą” – kontynuuje Chapek.

Hazard oferuje demograficzną możliwość przyciągnięcia młodszych widzów.

 

„Jest to coś, czym jesteśmy żywo zainteresowani i agresywnie do tego dążymy” – kończy Chapek.