Entain ma w planach modernizacje swoich punktów w Wielkiej Brytanii i Europie. Kilka kluczowych punktów sprzedaży ma się zamienić we „współczesne, cyfrowe przestrzenie, aby poprawić wrażenia z gry”.

Pierwsze działania mają zacząć się od brytyjskich i włoskich punktów giganta bukmacherskiego w markach Ladbrokes, Coral i Eurobet. Później po lupę będą brane inne miejsca.

„Entain jest globalnym operatorem internetowym, ale koncentrujemy się na dostarczaniu naszym klientom doskonałych usług lokalnych. Ta inwestycja pozwala nam zapewnić naszym klientom bardziej wciągające i połączone wrażenia internetowe w wielu kanałach”.

„Od czasu ponownego otwarcia głównych ulic nasi klienci detaliczni powrócili w dużej liczbie, co odzwierciedla ciągłe zapotrzebowanie klientów na angażujące wrażenia w sklepie” – Rob Wood, dyrektor finansowy i zastępca dyrektora generalnego Entain.

Lokale mają być wyposażone w najnowsze automaty do gier i interaktywne wyświetlacze, aby zapewnić klientom bardziej „angażujące i dynamiczne wrażenia”.

Entain ma również nadzieję, że ta cyfrowa modernizacja tchnie nowe życie w ulice handlowe i centra miast obu krajów.

Zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i we Włoszech Entain przetestował nowe projekty, które, jak twierdzi, są bardziej zgodne z oczekiwaniami klientów, którzy obstawiają przez internet.

Firma otworzyła już 18 nowych punktów w Wielkiej Brytanii i zamierza do końca 2021 r. otworzyć łącznie 30 innych po modernizacji.

We Włoszech grupa planuje przekształcenie około 200 sklepów i planuje otworzyć do końca tego roku pierwsze 30 lokalizacji, w tym kilka „kawiarni Eurobet”, które rzekomo zaoferują klientom nowe miejsce do spotkań z przyjaciółmi.

„Chodzi o to, aby zaoferować nowe i bardziej charakterystyczne doświadczenie nowym i obecnym klientom. Chcemy przejść od zwykłego oferowania punktów bukmacherskich do hostingu przestrzeni w centrach miast, w których ludzie mogą się dobrze bawić, co może, ale nie musi, obejmować obstawianie” – Andrea Faelli, dyrektor generalny Entain Italy