Firma prawnicza powiedziała, że ​​mogą zostać podjęte kroki prawne przeciwko kasynu internetowemu – Sky Vegas po pomyłce z wysłaniem promocyjnych wiadomości e-mail do osób uzależnionych od hazardu.

W ubiegłym tygodniu kasyno Sky Vegas przez przypadek wysłało e-maile z promocjami i zachętą do gry do problematycznych graczy, którzy dobrowolnie ograniczyli hazardowe informacje, w trosce o swoje uzależnienie. Kasyno wydało oświadczenie z przeprosinami za pomyłkę.

Jednak firma prawnicza PGMBM poinformowała, że ​​bada możliwość wszczęcia postępowania sądowego w imieniu nawet 120 000 osób, które prawdopodobnie otrzymały promocyjne wiadomości e-mail oferujące „darmowe spiny online”, pomimo prośby o nieotrzymywanie korespondencji związanej z hazardem.

Firma, która specjalizuje się w naruszeniach bezpieczeństwa danych, zachęcała osoby, których to dotyczy, do kontaktu za pośrednictwem strony internetowej www.skybetclaimlawyers.com.

Specjalista prawnik ds. naruszenia danych i dyrektor prawny PGMBM, Tony Winterburn, powiedział: „Ten błąd może kosztować ludzi powrót do zdrowia po hazardzie.

„Te e-maile już wyrządziły krzywdę i cierpienie tym, którzy z bardzo dobrego powodu zrezygnowali z otrzymywania promocji hazardowych”.

Matt Zarb-Cousin, dyrektor Clean Up Gambling, był jednym z powracających do zdrowia uzależnionych od hazardu, którzy otrzymali oferty. Jak sam powiedział: „I tak już jest zbyt wiele pokus napędzanych ilością reklam, więc gdy ktoś podejmuje kroki, aby trzymać się z daleka od takich promocji, nie powinien być ponownie zmuszany do tego.

„To niewybaczalne dla Sky Bet i zachęcamy każdego, kto otrzymał te e-maile, do powiadomienia odpowiednich władz i szukania wsparcia, którego potrzebują” – wzywa PGBMM.

Winterburn powiedział: „Po prostu dostawcy tacy jak Sky muszą zrobić więcej, aby chronić wrażliwych klientów. W międzyczasie, a konkretnie w odniesieniu do tego incydentu, ważne jest, aby Sky było przejrzyste i ujawniało, do ilu osób wysłano materiały promocyjne i dlaczego.”

Przeprosiny Sky Vegas

Conor Grant, dyrektor naczelny Flutter UK&I, która jest właścicielem Sky Vegas osobiście przeprosił i wydał oświadczenie firmy w zaistniałej sytuacji:

„Chciałbym szczerze przeprosić wszystkich, których dotknął ostatni problem w Sky Vegas, w wyniku którego wielu osobom omyłkowo wysłano komunikaty promocyjne. Chcę zapewnić, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby dojść do sedna tego, jak to się stało. Przeprowadzamy pełne dochodzenie w sprawie tego, co poszło nie tak, w szczególności po to, aby mieć pewność, że to się więcej nie powtórzy.

Zaraz po wykryciu błędu został on zgłoszony Komisji ds. Hazardu, a my będziemy informować o postępach naszych dochodzeń. Sky Vegas, a właściwie wszystkie nasze marki, bardzo poważnie podchodzą do swojej odpowiedzialności za ochronę klientów. Bezpieczniejszy hazard jest naszym celem numer jeden i chociaż nie zawsze wszystko robiliśmy dobrze, jesteśmy zdeterminowani, aby zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby chronić tych, którzy mogą być zagrożeni.

Zdaję sobie sprawę, że przy tej okazji zawiedliśmy wielu ludzi i bardzo mi z tego powodu przykro”.